beelive.blogg.se

Heej, Jag läser alla möjliga Jb noveller så jag hade tänkt att börja skriva en egen:) hoppas att ni gillar den!!

Belive Del 1

Kategori: Allmänt

Hannas Perspektiv:
 

Jag vaknade av att min väckarklocka rinde, Klockan var 10.00 (Det är lördag)
Jag gick upp till min garderob och tog min morgonrock, sedan gick jag ner till köket där mamma satt och åt frukost.
 
Mamma: Godmorgon solstråle.
Jag: Godmogon mamma.
 
Jag gick till skafferiet och tog mig en macka, Till det tog jag ett glas juice. Efter frukosten gick jag upp på mitt rum och in i badrummet. Jag tog av mig mina kläder och hoppade in i duschen, Jag lät vattnet svepa ner för min blöta kropp. Efter en 15 minuters dusch tog jag en handduk till håret och en till kroppen, Jag gick ut till min garderob för att välja dagens kläder: Eftersom att det var +29 så valde jag ett par jeans-shorts med ett vitt pösigt linne. Sen gick jag in i badrummet och torkade/kammade håret och så satte jag upp det i en donat, Sedan slängde jag bara på lite maskara och ett ljusrosa läppglans.
 
Sen bestämmde jag mig för att gå ner till parken, Så jag gick ner till mamma och sa till henne att jag skulle till parken. Sedan gick jag ut i hallen och satte på mig mina vita converse och ett par solbrillor sedan tog jag min jeans-jacka, Min Iphone och mina hemnycklar. Jag gick ut och låste dörren.
......
Efter en 10 minuters promenad var jag framme vid parken, Jag gick till närmaste bänk och satte mig ner. Efter ett tag märkte jag att det satt någon brevid mig som snyftade:
 
Jag: Hej, Dani?
Dani: Hej:(
Jag: Vad har hänt sötnos?!
Dani: Jag vet inte hur jag ska säga det här men jag ska... FLYTTA!!
Jag: VAAA??
 

Förlåt att det blev ganska kort, Men i fortsättningen ska delarna bli längre!! Skriv i kommentaren vad ni tyckte!! Puss på er så ses vi<33
 

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Herregud! Den är verkligen bra!! när kommer nästa del?

    Svar: Tack för din åsikt<33 Jag tror att den kommer någon gång imorgon! xD
    beelive.blogg.se

    2013-02-16 | 21:53:35
  • Amanda säger:

    Den är helt klart den bästa novellen jag har läst! Längtar till nästa del:D

    Svar: Haha, Aww<33
    beelive.blogg.se

    2013-02-16 | 21:54:51
  • Loreen säger:

    Fy vad duktig du är på att skriva:D

    Svar: Man tackar xD
    beelive.blogg.se

    2013-02-16 | 21:56:04
  • Kajsa säger:

    Guuuddd vad brraaa

    Svar: Så sött<33
    beelive.blogg.se

    2013-02-16 | 21:57:08
  • Jarien säger:

    hur kan man länga så mycket till nästa del?

    Svar: De du<33
    beelive.blogg.se

    2013-02-16 | 21:58:31
  • Buddie säger:

    bara för bäst asså!!

    Svar: Tack så mycket:))
    beelive.blogg.se

    2013-02-16 | 21:59:42
  • yolo säger:

    yolo vad bra du skrvier

    Svar: Tacki
    beelive.blogg.se

    2013-02-16 | 22:00:07
  • Bibbiea säger:

    jag älskar din blogg! längar så till nästa del

    Svar: Tack:D
    beelive.blogg.se

    2013-02-16 | 22:00:33
  • Mimmie säger:

    Haha det bara forsar med komentaerer. älskar din blogg

    Svar: Hihiii
    beelive.blogg.se

    2013-02-16 | 22:02:12
  • lovisa säger:

    bara så klart bra

    Svar: Tackar
    beelive.blogg.se

    2013-02-16 | 22:02:29
  • wowo säger:

    sitter här och väntar tills nästa del kommer (del 2)

    Svar: Awww
    beelive.blogg.se

    2013-02-16 | 22:02:53

Kommentera inlägget här: