beelive.blogg.se

Heej, Jag läser alla möjliga Jb noveller så jag hade tänkt att börja skriva en egen:) hoppas att ni gillar den!!

Belive Del 6

Kategori: Allmänt

Tidigare
 

Jag tog upp mobilen och gick in på hans hemsida: Vinnarna av Jb´s 2 gratis konsert biljetter (där man får stå längst fram är..... Hanna Swan & Dani Gill!! Grattis till er 2, Kom till uttagningen " Gatan Loisen 3245 idag kl 15:00.

Jag: Du Dani!!

Dani: Vad?

Jag: Vi kom med!

Dani började skutta runt, Jag visade henne Smset och hon började nästan gråta! ( Kl var 14:30 så vi började gå dit!!

______________________________________________________________________________________________
 
 
Hannas perspektiv
 
 
 
Jag märkte hur glad Dani blev, Jag blev minst lika glad!! Vi tog våra koppar och ställde dem vid ett litet disk-ställe, Sedan gick vi förbi kassan och tackade för kaffet. När vi kom ut så tittade vi oss omkring lite frågsamt (Vi visste inte direkt var vi skulle) Vi tittade åt höger och vänster, När jag tittade till vänster såg jag hur 5-7 tjejer rusade till en ganska lång kö. Jag antog att det var rätt gata så jag tog tag i Danis arm och sedan sprang vi mot kön. Vi ställde oss längst bak i kön.
När vi hade ståt i kön i kanske 20 minuter kände jag att jag började bli lite törstig, Jag sa till Dani att jag bara skulle till närmsta kiosk och köpa en flaska vatten.
Jag gick iväg mot kiosken, När jag hade gått i kanske 2 min kom jag till en liten gång som jag gick in i.
- Aj!!
Jag föll hårt ner mot marken och allt blev svart.....
 
 
Justins perspektiv♥
 
 

Jag kände hur jag krockade med någon, Fasst som tur var så klarade jag mig men den jag krockade med hade föllt ner på marken och jag såg att det var blod previs Hans/Hennes huvud. Jag böjde mig fösöktigt ner för att se hur det var med Hen. När jag lyffte Hens huvud för att det inte skulle ligga mot den hårda marken så såg jag att det inte bara var en helt vanlig person, Nej hon hade klar blåa ögon♥ Jag kände direkt hur det kunde klicka!! 
 
Jag: Hallå, Kan du höra mig?
Hon: J-ja
Jag: Vad heter du?
Hon: Hanna?
Jag: Okej, Jag heter Justin...
Hanna: Omg!! Det är inte sant, Har jag krockat med JUST.....
 

Jag satte handen för hennes mun (Så att inte fansen skulle se mig)
Sedan tog jag hennes hand och hjälpte henne upp.
Jag tog fram en lapp ur min ficka där jag skrev mitt nummer sedan gav jag den till henne och sa "Förlåt för att jag inte såg mig för" Sedan gick jag.
 
 
Hannas perspektiv
 
 

Min mun var bara som ett "O" Eftersom att jag precis hade korckat med Justin! Jag stoppade ner lappen i fickan så att jag kunde kolla på den där hemma.
Jag kom på att jag skulle hämta vatten så jag började halv springa till kiosken men märkte direkt smärtan i mitt huvud, Jag saktade ner farten men gick endå i en ganska så rask tackt. När jag var framme vid kiosken sa jag " Kan jag få 2 flaskor vatten, Tack" Det yog inte lång tid innan en hand sträcktes ut med de jag hade beställt, - 5 pound tack. Jag tog upp 5 pound och gav till mannen, sedan gick jag tillbaka.
..........
När jag kom tillbaka såg jag att Dani stod surt längst fram i kön och väntade på mig (Jag tänkte genast på om jag skulle berätta vad som just hade hänt eller inet, Det fick bli ett nej iafall för ett tag) Jag hade självklart glömt bort att jag hade slagit u huvudet tidigare så jag började springa. 3 sec senare ramlade jag ner på marken och slog i huvudet ännu en gång, Direkt kom Dani oroat fram till mig och hjälpte mig upp till en liten mur där jag kunde sitta, Jag tog fram vattnet och tog typ 5 klunkar vatten. Sedan reste jag mig upp med hjälp av Dani och så gick vi tillbaka till kön. Eftersom att vi stod längst fram i kön så var det bara att tränga mig igenom alla stirrande människor, När vi kom fram till kön satt Jb där och väntade♥♥ Hans ögon var bruna som choklad!! Jag käne hur hela mig pirrade. När vi stod mitt framför honom så gav han oss speciall biljeterna och ett papper med hans autorgaf tillslut fick vi båda en kram av han, Jag märkte att min var äxtra lång<33 Efter det började vi bege oss hem...
........
När jag kom hem så gick jag genast upp på mitt rum och satte igång datan, Jag gick in på twitter och kollade senaste nytt (Justin) "Do not forget my number so you can hear from you what happened to your head;)" Jag kom genast igåg att jag hade fått en lapp av Jb, Den tog jag upp och där såg jag att det stod hans nummer!
____________________________________________________________________________________________
 
Ni vet att Jb är engelsk och så men jag skriver på svenska fasst vi får låtsas att det är på engelska om ni förstår vad jag menar, För jag orkar inte skriva på engenksa!! Ps förlåt att den blev jätte kort men jag hinner inte skriva mer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: